2010年10月25日月曜日

Bo Bunny LO Challenge!

Bo Bunny LO Challengeに参加してみました♪
BoBunnyの渋い雰囲気が大大大好き♪
DTさんの作品もデコラティブなものが多く、見ていて圧倒されます!
ずっとほしかったオリビアシリーズをようやく購入したので早速作ってみました。

I Love BoBunny because it's so cool !
DT's LO is amaging!
I made a  LO with Olivia series.





息子のプレ幼稚園の卒園式の写真を使いました。正装、というのが親としても新鮮で息子が一回り大きくなった気がしました。

渋い雰囲気にあわせるため黒を入れて、メタルアクセントも使いました。暗くなりすぎないようピンクもちょこちょこと。今回のチャレンジのサンプルを見るとほかのシリーズもめちゃかっこいい!今回はピンク系使ったのでブルー系などのシリーズでも作ってみたいな~。


I used the photograph of the graduation ceremony of the pre-kindergarten of the son. I had a feeling that the son who dressed fully grew up.

I used black and metal accent to be cool , and I used the pink so that it did not become too dark.
Because I love making LO decoratively, I want to make LO with another series!

Thanks for the great skech :)

0 件のコメント:

コメントを投稿