2010年10月23日土曜日

Get Picky #1

Get Picky に参加してみました☆
スケッチはこちら。





そして私が作ったレイアウトはこちらです。


花形にくりぬいたチップボードを型にしてミストを吹き付け、サークルをイメージしました。台紙のPPやタイトルのチップボードにもピンクとイエローのミストを。あとは同じような色味のPPなどでシンプルに飾りました。

Get Pickyは今回は第一回目ということで記念に参加してみました♪
また機会があったら参加したいでーす☆☆^^


I sprayed a mist and imaged a circle with the chipboard which I dug out in the form of the flower as a model.
And I sprayed mist of the yellow,pink, on the chipboard of the title.
I decorated it simply with Embelishment of the similar color taste .
Thanks for great skech!

2 件のコメント:

  1. such a pretty page - thanks so much for playing along with our first challenge at Get Picky :)

    返信削除
  2. Ooh, so sweet! What a beautiful layout!

    返信削除